جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

نكات مثبت و منفي حسابداري انلاين

اپليكيشن حسابداري شخصي نيوُ

نكات مثبت و منفي حسابداري انلاين

۱۴ بازديد

نرم‌افزار حسابداري انلاين چيست؟

يكي از دلايل ارائه‌ي نرم‌افزار حسابداري انلاين ، دوري از هزينه‌هاي متفاوت استقرار پروژه است. دليل ديگر اين موضوع به نگراني اصلي برنامه نويسان از در دسترس بودن فايل‌هاي پروژه برمي‌گردد.

آنچه به‌حق امري نگران‌كننده است.

اگر فايل‌ها در دسترس اشخاص باشند، تغييرات غيرتخصصي روي انها منجر به اختلال در نرم‌افزار مي‌شود. مجموعه‌ي توليدكننده را دچار فعاليت‌هاي اضافه مي‌كند:

  • پشتيباني
  • بررسي فايل‌ها با نسخه‌ي ارائه‌شده
  • آموزش

بنابراين حسابداري انلاين براي توليدكنندگان نرم‌افزار امنيت شغلي به همراه مي‌آورد. علاوه بر ان هزينه‌هاي اضافه‌ي پشتيباني ناشي از خرابي و كانفيگ سرور را از توليدكننده كسر مي‌كند. همين‌طور با ارائه‌ي قيمت‌هاي مناسب‌تر و بسته‌هاي رايگان، مشتريان بيشتري را در بازار خود نگه مي‌دارد.
مي‌توانيد از فروشندگان نرم‌افزار حسابداري انلاين ، نسخه‌ي دائمي بر روي سرور خود درخواست كنيد. در اين صورت ممكن است قيمت كمي متفاوت شود.

بخوانيد: معيارهاي انتخاب بهترين نرم افزار حسابداري

 

دليل روي كار آمدن حسابداري انلاين

در سال‌هاي پيش، نرم‌افزارهاي زيادي با امكانات مختلف براي مديران حسابداري وجود داشت؛ اما همگي در امكان دسترسي به نرم‌افزار و بررسي آرشيو سال‌هاي گذشته با مشكل مواجه بودند. زيرا معمولاً حسابداران سيستم حسابداري را روي كامپيوتر شركت نصب مي‌كردند. درنتيجه اگر در خارج از محيط كاري نيازي به آن داشتند با مشكل مواجه مي‌شدند.

نرم‌افزار حسابداري انلاين درواقع يك سيستم پيشرفته و درعين‌حال ساده است. در قالب يك وب‌سايت و به‌صورت تحت وب به كاربران ارائه مي‌شود. علاوه بر موارد ذكر شده، مهمترين ويژگي‌هاي حسابداري انلاين عبارتند از:

  • امكان دسترسي آسان از طريق كامپيوتر، لپ‌تاپ، تبلت و يا موبايل
  • به‌روزرساني هميشگي
  • رفع مشكلات نرم‌افزار بدون نياز به نصب مجدد

بخوانيد: نرم افزار بازرگاني براي مبادلات مالي

هشدار در استفاده از نرم‌افزارهاي حسابداري انلاين

به‌كارگيري حسابداري انلاين و ابزارهاي ديگر مانند اتوماسيون‌، نرم‌افزارهاي ارتباط با مشتري نمي‌تواند به‌صورت مادام و دائمي باشد؛ زيرا با افزايش داده‌هاي مجموعه هزينه‌هاي اضافي براي توليدكننده پيش مي ايد:

  • هزينه‌ي نگهداري اطلاعات
  • جستجو
  • استفاده از گزارشات
  • به‌كارگيري كامل از نرم‌افزار

افزايش هزينه براي توليدكننده، الزام به تغيير قيمت و تغيير پلن، عمر به‌كارگيري حسابداري انلاين را كوتاه مي‌كند؛ به‌عبارت‌ديگر شما مدت محدودي قادر به استفاده از ابزارهاي حسابداري انلاين هستيد. زيرا رفته‌رفته به هزينه‌هاي نگهداري و وابستگي به يك شريك تجاري افزايش پيدا خواهد كرد.
مخازن اطلاعاتي بزرگ همواره هدف جذابي براي نفوذگران است. امنيت همواره يك آيتم نسبي است؛ اما شركت‌هاي ارائه‌دهنده‌ي نرم‌افزارهاي حسابداري انلاين ، متأسفانه هيچ بازتابي از اين خبر در رسانه‌هاي منتسب به خود ندارند. همچنان هم به تعداد اعضا با بسته‌هاي رايگان و غير رايگان خود مي‌افزايند.

بخوانيد: نرم افزار حسابداري اسان براي پيشبرد كسب و كار

 

دانلود نرم افزار حسابداري نيوُ

نرم‌افزار حسابداري نيوُ توانسته بيشتر كمبودهاي حسابداري سنتي و دستي را رفع كند.
مهمترين ويژگي برنامه‌ حسابداري خوب هميشه در دسترس بودن آن است؛ مخصوصاً براي يك مدير! مي‌توانيد به صورت آفلاين و آنلاين از نيوُ استفاده كنيد.
در هر زمان تمام اطلاعات مهم مالي خود را در نيوُ ثبت كنيد؛ حتي بدون دسترسي به اينترنت. به محض اتصال، تمام اطلاعات شما در سيستم ثبت خواهد شد. اين امر باعث مي‌شود هيچ يك از اطلاعات مالي مهم شما فراموش نشوند.

براي دانلود رايگان برنامه حسابداري نيوُ ، با توجه به نيارتان روي لينك هاي زير كليك كنيد:
دانلود برنامه حسابداري كسب و كار نيوُ پلاس
دانلود برنامه حسابداري شخصي نيوُ
رو نيوُ حساب كن !

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.