پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

نرم افزار حسابداري شخصي

اپليكيشن حسابداري شخصي نيوُ

نرم افزار حسابداري شخصي

۹ بازديد

نرم افزار حسابداري شخصي

نرم افزار حسابداري شخصي تمام فعاليت‌ها و تصميمات مالي يك شخص را در برمي‌گيرد. همه‌ي فعاليت‌هاي مالي شخصي و انفرادي، در حوزه‌ي حسابداري شخصي قرار مي‌گيرند. اين نوع حسابداري يك فعاليت كاملاً شخصي است. بخش اصلي آن به درآمد شخص، نيازهاي زندگي او، اهداف شخصي و علايقش بستگي دارد. برنامه‌ريزي امور مالي شخصي عموماً شامل موارد زير است:

  • تحليل وضعيت مالي حال حاضر فرد
  • پيش‌بيني نيازهاي بلندمدت و كوتاه‌مدت
  • اجراي برنامه براي عملي كردن نيازها با قيدوبندهاي مالي شخصي

يكي از چالش‌هاي پيش روي افراد در جامعه‌ي امروز چگونگي مديريت شخصي حساب‌وكتاب‌ها مي‌باشد. با كمك نرم افزار حسابداري شخصي هركسي مي‌تواند در كمترين زمان وضعيت مالي خود را كنترل كند. سيستم حسابداري شخصي ابزاري است كه در اين زمينه به شما خدمات ارائه مي‌دهد.

نرم افزار حسابداري شخصي با ارائه‌ي راه‌حل‌هاي مختلف، به شما امكان مديريت درآمد و هزينه‌هايتان را مي‌دهد. مشاهده‌ي تراكنش‌هاي مالي، برنامه‌ريزي جهت پس‌انداز و حتي پيشنهاد براي سرمايه‌گذاري فقط بخشي از امكانات يك برنامه حسابداري هستند. با استفاده از اين ابزارها جابجايي پول و پرداخت هزينه‌ها ساده‌تر و سريع‌تر مي‌شود. به شما اين فرصت داده مي‌شود كه با صرف زمان كوتاه، حسابدار شخصي خود باشيد.

 

مزاياي نرم افزار حسابداري شخصي

بسياري از مصرف‌كنندگان اطلاعات لازم براي گرفتن تصميمات مالي معقول را ندارند. يا تحت تأثير شرايط يا اطلاعات غلط فكر مي‌كنند تصميم خاصي كه گرفته‌اند منطقي و درست است. به همين دليل، بسياري از دانشگاه‌ها شروع به ارائه‌ي دروس حسابداري شخصي كرده‌اند. تقريباً همه رسانه‌هاي چاپي به‌صورت معمول در حال توليد محتوا جهت مشاوره به افراد هستند.

با نرم افزار حسابداري شخصي مي‌توانيد درآمدها و هزينه‌هايتان را يكجا و دسته‌بندي‌شده مشاهده كنيد. با يك نگاه متوجه مي‌شويد كه در يك ماه اخير دقيقاً چقدر براي خريد ميوه، بنزين، لباس، خوراكي و … هزينه كرديد. مي‌توانيد اهداف مالي تعريف كنيد و با استفاده از پيشنهادهاي ارائه‌شده، هزينه‌هايتان را كنترل كنيد. در راستاي اهدافتان پس‌انداز كنيد. حتي مي‌توانيد بخشي از پولتان را صرف سرمايه‌گذاري در بورس كنيد و از اين راه هم درآمد داشته باشيد.

از فوايد حسابداري در زندگي روزمره مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • مديريت هزينه‌ها و مخارج و تفكيك كردن هزينه‌هاي اضافي از ضروري
  • مديريت درآمدها و پس‌انداز كردن بخشي از درآمدها
  • مديريت بدهكاري و بستانكاري به اشخاص حقيقي و حقوقي
  • مديريت حساب بانكي، سودها و اقساط ماهيانه دريافتي و پرداختي
  • نظم دادن و سازمان‌دهي كردن هزينه‌هاي زندگي
  • آسودگي خيال براي به خاطر سپردن تمام جزييات
  • آينده‌نگري بهتر و توانايي مديريت بر روي سرمايه‌گذاري‌هاي بلندمدت
  • توانايي مرور درآمدهاي چند وقت اخير در صورت نياز
  • امكان بررسي ضرر و زيان و سود و منافع به وجود آمده در بازه‌هاي زماني مختلف

دانلود برنامه حسابداري نيوُ

حسابداري شخصي نيوُ راه‌حلي ساده جذاب براي مديريت امور مالي شخصي، بر روي تلفن همراه شما مي‌باشد. المان‌هاي ساده و جذابي در برنامه حسابداري نيوُ به كار گرفته شده است. اين كار براي از بين بردن حس يكنواختي و بي‌روحي است كه در اكثر برنامه‌هاي مالي وجود دارد. با نيوُ به‌راحتي مي‌توانيد هزينه‌هايتان را بررسي كنيد. بودجه‌بندي كنيد. بر روند پس‌اندازهايتان نظارت داشته باشيد. از طلب‌ها و بدهي‌هايتان با يادآورهاي هوشمند اطلاع پيدا كنيد. يكي از راه‌هاي ثروتمند شدن مديريت هزينه‌ها و برنامه‌ريزي درآمدها است. نيوُ سعي كرده با رابط كاربري ساده و جذاب تمامي اين امور را براي شما انجام دهد. حساب‌كتاب‌هاي مالي را به نيوُ محول كنيد تا با هوشمندي در تمام مراحل شما را همراهي كند.

براي دانلود رايگان برنامه حسابداري نيوُ، با توجه به نيازتان روي لينك‌هاي زير كليك كنيد:
دانلود برنامه حسابداري كسب‌وكار نيوُ پلاس
دانلود برنامه حسابداري شخصي نيوُ
رو نيوُ حساب كن!

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.